Retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over een artikel. Bij Callati Coffee kun je binnen 14 dagen na ontvangst je retour aanmelden. Hierna heb je nog uiterlijk 5 dagen de tijd om je artikel terug te sturen. Het artikel of product dient uiteraard ongebruikt te zijn, in verkoopbare staat en nog in de originele onbeschadigde verpakking te zitten.

Wanneer het artikel door ons is ontvangen, zal de klantenservice binnen 14 werkdagen het geld terug storten. Stuur je alles retour dan wordt het volledige bedrag (inclusief eventuele verzendkosten) teruggestort. De kosten voor het retourneren zijn ook voor rekening van Callati Coffee. Tenzij het product (incl. verpakking) zwaarder is dan 30 kg en/of groter is dan 1 meter in lengte, hoogte of breedte. In dat geval vragen we van u een bijdrage van 35 €.

Wat is de ruiltermijn?
Artikelen die je online bij Callati Coffee of via een van onze andere kanalen hebt gekocht, mogen geretourneerd worden. Na ontvangst heb je 14 dagen de tijd om je retour aan te melden. Na het aanmelden van je retour heb je nog uiterlijk 5 dagen om je artikel terug te sturen. Het artikel dient ongebruikt te zijn, in verkoopbare staat en in de originele onbeschadigde verpakking te zitten. Omdat de artikelen koffie bevatten, moeten deze ongeopend weer terug gestuurd worden.

Hoe kan ik iets retour sturen?
Voordat je iets retour stuurt naar Callati Coffee, vragen we je een e-mail te sturen naar info@callati.nl. Op die manier ontvang je de retour instructies van onze klantenservice en weten wij dat je pakket er aan komt.

Tip: bewaar het verzendbewijs dat je ontvangt bij het postkantoor. Op die manier kun je het artikel volgen en zien dat deze afgeleverd is.

Bij de retourinstructies, die je per e-mail ontvangt, vind je een retourformulier. We vragen je deze zo volledig mogelijk in te vullen om de verwerking van je retour zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Kan ik een artikel terugbrengen naar de winkel in Veenendaal?
Bij de winkel van Callati Coffee kun je artikelen retourneren die je online hebt aangeschaft. Stuur voor je komt even een email naar info@callati.nl zodat we weten dat je eraan komt en goed geholpen kunt worden.

Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat nu?
Wanneer je artikel kapot is bij aankomst, vragen we je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via info@callati.nl.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer je een artikel terug hebt gestuurd naar onze klantenservice, zullen wij binnen 14 werkdagen na de verwerking van je retour, het geld terugstorten. Wanneer je alles in de in de juiste staat retour stuurt, storten wij het volledige bedrag terug. We vergoeden hierbij ook de eventueel eerder betaalde verzendkosten.

DIRECT TRADE

Geef je hier op om altijd op de hoogte te blijven.

CALLATI COFFEE

BEL ONS OP +31 (318) 706970

maandag t/m vrijdag:
10.00 - 21.00

zaterdag:
10.00 tot 17.00



MAIL ONS OP: info@callati.nl